Onze producten worden met zorg behandeld en doen dan ook onze uiterste best om deze zo bij u af te leveren.
Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met uw bestelling, vragen wij u vriendelijk dit z.s.m. aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info@myhuys.nl
Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Wij geven geen garantie op afgeprijsde artikelen. Hier maken wij geen uitzonderingen in.
Wij geven geen garantie op enig soort van personalisatie van het artikel dat u bij ons heeft aangeschaft, te denken aan: Geurblokjes, RK Kasten speciaal op maat etc.
Wordt er direct na ontvangst van uw bestelling een gebrek geconstateerd, wordt u vriendelijk verzocht dit aan ons te melden binnen 24 uur en zullen wij zorgen voor een passende oplossing.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@myhuys.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.